Teorías para TOH la temporada 3/Theories for TOH Season 3

Hola! / Hi!

¡Quiero ver qué creen que sucederá después del final de la temporada 2!

I want to see what you guys think will happen after the season 2 finale!

:blue_heart: :brown_heart: :blue_heart: :brown_heart: :blue_heart: :brown_heart: :blue_heart: :brown_heart: :blue_heart: :brown_heart: :blue_heart: :brown_heart: :blue_heart: :brown_heart: :blue_heart: :brown_heart: :blue_heart: :brown_heart: :blue_heart: :brown_heart: :blue_heart:

2 Likes

My first theory: Camila might enter the demon realm or see what it looks like because I think she might become an even bigger part of the story kind of like how Anne’s parents (Amphibia) became a big part of the story as well.

Mi primera teoría: Camila podría ingresar al reino de los demonios o ver cómo se ve porque creo que podría convertirse en una parte aún más importante de la historia, como los padres de Anne (Amphibia) también se emplean en una parte importante de la historia.

1 Like

Also, Luz’s friends might need disguises to cover their ears since they are witches. :b

mi teoría es que luz volverá de la misma manera en la que llegó philip/belos a las islas hirvientes o que eda, raine y king haran un portal al reino humano… pero lo que se es que habra alguna forma en que los personajes se volveran a encontrarse para captuarar al coleccionista en esa piedra/ovalo ya que como se teoriza no se podra matar a este ser…

6 Likes

I agree that they have to find a way to trap the Collector inside the circle because that’s how they’re really going to save the Boiling Isles, so good job on that! BUT! What if Belos ends up messing up something very important since he ended up going back to the human realm? that’s what i’m wondering…

Estoy de acuerdo en que tienen que encontrar una manera de atrapar al Coleccionista dentro del círculo porque así será como realmente salvarán las islas hirvientes, ¡así que buen trabajo en eso! ¡PERO! ¿Qué pasa si Belos termina estropeando algo muy importante ya que terminó regresando al reino humano? eso es lo que me pregunto…

yo creo que tendrán que volver con los caza titanes pues donde estaba atrapado el coleccionista después de que king lo libero eso se rompió y solo hay otro en todo su mundo y lo tienen los caza titanes

1 Like

The theory I have is about the Collector, times he is seen are when the titan trappers appear, Eda’s dream, Kikimora talking about him, and in that episode with Philip. In the season three promo you see hunter and Luz together. what if They’re investigating to find more about Philip and the Collector, considering Philip is a human, and there’s a possibility that Philip’s house is still standing or at least something…

After they entered the portal, I think that they will see something bad and I think Alador will build Eda an arm. they will have a big fight with Collector and Luz will have an OTTER AS A PALISMAN as well as Luz being possessed and scaring the sh!t out of everyone and she will try to kill Hunter/Willow/Gus/Amity/Her Mum. Eda or Darius will adopt Hunter and then Darius will take over the Isles and he will need somebody to help him with it and I feel like he will ask Hunter and Hunter will say no and at the end he will choose Lilith or Steve